Tuesday 20 November 2012

Salam Muharram 1434

 Assalamualaikum wbt..
salam rindu  dan salam kembali untuk kawan-kawan alam maya...Alhamdulillah akhirnya saya dapat juga kembali di dapo maya ini after a few months senyap sunyi..hehehehe...
Di sini saya share bbrp foto yang relevan dengan ke'senyap'an saya....ujian melanda keluarga saya pada bulan ramadhan lepas...lebih kurang 10 hari b4 syawal...kebakaran disebabkan litar pintas...So saya mengambil masa berbulan2 juga untuk pulihkan rumah dan semuanya...doakan yang terbaik untuk kami sekeluarga yea...inshaAllah..dh bersemangat semula untuk beraksi di dapur maya ni...ok jumpa lagi..






6 comments:

  1. assalam Ummi
    ya Allah semoga umi sekeluarga diberi kekuatan dan kesabaran yg kuat dlm menghadapi ujian ini
    tertanya-tanya jg kemana Umi ni rupanya diuji ..insyaallah doa akak moga pulih seperti biasa ye
    ummi yg penting tiada kecederaan ahli keluarga tu

    ReplyDelete
  2. As saalam kak....
    Moga tabah menghadapi dugaan driNya.....
    Dia lebih mengetahui ujian pda hamba Nya.....

    ReplyDelete
  3. Salam kak..innalillah..
    setiap musibah ada rahmat di sebalikNya, moga akak tabah.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Ummi, patutlah lama tak dengar citer...Alhamdulillah Ummi sekeluarga selamat. Pelan2 kemas rumah tu ya..yg penting harus sabar & redha dgn ujian dari Nya..
    Camne la akak x pernah sampai kat blog Ummi ni..akak link ya :))

    ReplyDelete
  5. Salam kak..Saya turut bersimpati atas ujian yang melanda..Alhamdulillah semua anggota keluarga selamat..Semoga tabah ngan ujian yang melanda....

    ReplyDelete
  6. ya Allah besarnya dugaan... patutlah cikgu senyap jer.. syukurlah cikgu sekeluarga selamat.. takziah.. moga semuanya dpt dihadapi dgn tabah ye.. takutnya tgk keadaan rumah yg terbakar tu..

    serupalah dgn akak.. juga diduga dengan begitu hebat sekali sejak sebelum Ramadhan lagi.. hingga kini belum berakhir lagi... hanya berserah padaNYA semoga semuanya dpt dilalui dengan tabah & dipermudahkan segala urusan..

    ReplyDelete